20 de febr. 2016

Barcelona Degusta i els Food Trucks

Sense cap dubte, si hi havia una cita gastronòmica a Barcelona, havia d'haver un espai per als Food Trucks.











És cert que a Barcelona és un fenòmen relativament recent, però espero que esdeveniments com el Barcelona Degusta posin les bases per a que a la ciutat (i a d'altres) es regularitzi l'activitat i es puguin veure Food Trucks professionals... Personalment, penso que la situació legal actual fa que els Food Trucks no siguin el que han de ser veritablement, sinó que són les cuines amb rodes de restaurants establerts. Quan el Food Truck sigui, per ell mateix, un negoci gastronòmic més, entrarem en una nova etapa del que és menjar.









Vaig menjar un taco del Ceviche 103... Em va agradar molt i, en la meva opinió, era un producte molt rodó, amb equilbri de temperatures correcte (la carn, calenta, i les verdures, fresques). Personalment, hagués tret els nachos d'acompanyament i els hagués substituït per alguna altra cosa, com arrós.





Ah! Em va decebre no trobar-me cap dels concursants de “Cocineros al Volante” per part de “LaVermuneta” cap dels dies que hi vaig ser... Esperava que com a guanyadors d'un programa que ha publicitat tant els Food Trucks hi haguessin estat, com a mínim, dissabte o diumenge al matí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada