9 de maig 2018

Molins de Rei B de Gust 2018

El cap de setmana, arreu de Catalunya, el temps no va acompanyar gaire. 



Però, per sort, diumenge va aguantar força bé el temps i vaig gaudir de l'acte amb el que s'iniciava el "Molins de Rei B de Gust": una mostra d'establiments gastronòmics locals a la Plaça de la Llibertat.










Primer, vaig obrir boca amb uns boníssims Croquetons de Ceps de la Masia Can Tintorer. Estaven ben carregats de ceps!!!



Vaig continuar amb una Hamburguesa de Pagès d'"El Ñoqui". Una saborosa carn acompanyada d'escalivada i romesco.



De postres, vaig dubtar entre tota l'oferta de la Pastisseria Cardona. Hi havia massa temptacions, però em vaig inclinar per una Cassoleta de Llimona extraordinàriament fresca, amb una crema amb el puntet just d'àcid i gens embafadora.



Tot, acompanyat d'una magnífica banda musical que portava al Jazz peces conegudes del rock i el pop.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada