18 de set. 2018

All Those Food Market - Setembre, 2018

Enguany, l'All Those Food Market ha servit d'aperitiu per a les properes festes de La Mercè, a Barcelona.

El Teatre Nacional de Catalunya, que sembla que s'ha quedat com la casa del festival quan no fa fred, ha tornat a acollir una altra edició del mercat d'artesans del menjar.



Com és habitual, al vestíbul del teatre, un bon grapat de paradetes mostraven el que feien, ja fos de menjar, de beure, com de contenir aliments.




















A fora, els foodtrucks i altres parades, oferien menjar acabat de fer i beguda per acompanyar-lo.



















En aquesta ocasió, vaig tastar el Nashville Hot Chicken Sandwich de La Rika. Un excel·lent entrepà de pollastre fregit, gens greixós, molt sucós i amb molt de gust.




De Can Kenji, vaig menjar un Yakisoba bo, però la pasta una mica massa cuita pel meu gust i unes molt bones gyoza que les feien allà mateix.





Tot regat amb el vermut i el "tinto de vegano" del Bandarra.




De postres, no vaig poder evitar acostar-m'hi al Delacrem i fer un gelat de dos gustos: Giaduia i Cacahuets amb caramel salat. Una meravella!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada