27 d’oct. 2019

FESC 2019

Avui diumenge, a les 14:30, s'ha posat fi a la VIII Fira d'Economia Solidària de Catalunya (FESC), organitzada per la Xarxa d'Economia Solidària (XES).






És una ocasió especial per als que creiem que hi ha una alternativa al sistema econòmico-productiu actual, doncs hi ha un munt d'expositors de diferents sectors productius que mostren la seriositat amb la que es treballa des d'una opció que pretén promoure una economia al servei de les persones, amb dimensió humana.

S'hi podia obtenir informació sobre banca ètica, distribuïdors d'energia, tèxtil... I, com no, els aliments i les begudes eren presents.












La sort de freqüentar fires com la FESC és que acabes coneixent el que hi ha i, de seguida, ja comences a interessar-te per les novetats.

Enguany, vaig aturar-me, d'una forma especial, a la taula de La Sobirana i Tres Cadires... Dues cooperatives que comparteixen obrador i que fan uns licors extraordinaris. Enguany, sabent que hi tindrien ratafia, vaig anar amb la idea al cap de comprar-la. Ho vaig fer, vaig sortir de la FESC amb una ampolla de La Penjada... Però vaig dubtar molt, doncs vaig realitzar un tast dels quatre licors que presentaven i, quins productes!!!!






Ja sóc un consumidor del Vi de Nous de Tres Cadires, i vaig estar a punt d'endur-me la seva novetat d'enguany: Nyons, un patxaran d'aranyons tremendament fresc i aromàtic.





























Però, com que tenia una idea fixa, vaig comprar La Penjada, una ratafia deliciosa que té com a base el tronjó, que també era present al seu costat amb el nom d' El Penjat. Aquest tronjó és suau, delicat, amb unes aromes pures de taronja, però sense arribar a semblar colònia, pecat que acostuma a ser present en aquest tipus de preparació...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada